TEC Environments
English עברית Arabic

מפגש בסקונד לייף!

היי בנות

אז כמו שהחלטנו ... זהו האתר ושמות האווטרים שלנו

http://maps.secondlife.com/secondlife/Music%20World/62/197/24

שמות האווטרים - כפי שאיה סיכמה (תודה איה):

דר אסמאא ( מנחה)

asmaaganayem

מיטל פטש

meitalpatash

איה קעדאן

ayakadan

סיון בלס

balasit

הפגישה תהייה במקום שהצטלמנו... וכמו שסיכמנו החוויה תהייה מבוססת על שמיעת סגנונות שונים של מוסיקה, קצת היסטוריה מאיפה הגיעה כל מוסיקה ואיך היא התפתחה במהלך השנים, ובנוסף נחשוף את התלמידים לסגנונות הריקוד המאפיינים כל סגנון מוסיקלי.

כך התלמידים יקבלו מנה גדושה של סגנון מוסיקלי בתוספת הריקוד האופייני לו, ואני חושבת שזה רעיון לימודי שמעשיר את התלמיד ופותח בפניו את עולם המוסיקה והריקוד.

המשך יום מקסים

מיטל

 

תגובות

  • מיטל פטש כהן לפני 1877 ימים

    לפי בקשת עינת רוזנר

    הבנות שהשתתפו בסקונד לייף הן :

    איה קעדן

    יפית שמואל

    ואנוכי מיטל פטש

    תודה :)

  • איה לפני 1876 ימים

    שלום לכל חברי קבוצת המוסיקה
    בקשר לפעילות החינוכית, אני חושבת שפעילות כזאת מאפשרת לתלמידים להרחיב את הידע שלהם לגבי מוסיקה, כלומר בהתחלת הפעילות נותנים מדע על סוגי המוסיקה השונים, מאיפה בא כל סוג, כל שם, האם זה קשור לחברה מסויימת, למנהג מסויים.. ולקשר את סוג מוסיקה מסויים עם ריקוד השייך לו, כפי שאנחנו יודעים וצופים בטלוויזיה גם רואים שבתחרויות הריקוד השונים יש כל מני ריקודים וכל ריקוד שייך לסוג מוסיקה מסויים, אז ישנו קשר בין ריקוד למוסיקה, וכדי שהתלמידים ידעו את זה, ובשלב השני כאילו התלמידים עוברים מהשלב התיאורטי לשלב המעשי, תלמידים ירגישו מה זאת מוסיקה, מהוא עולם מוסיקאלי וזה. ( הרקע התיאורטי כמובן הוא מתבסס על סוגי המוסיקה השונים ובוודאי על סוגי ריקוד שונים, בכדי שידע התלמיד את הקשר בינהם). הצעתי לפעילות כזאת לא הייתה המטרה שסתם התלמידים יעברו על סוגי מוסיקה שונים ואחר כך ידגישו זמן רב לריקוד, כי קודם כל אנחנו יודעים שבריקוד האדם משתחרר, מרגיע את עצמו, כיף לו, אבל זה לא העיקר, כי תלמידים צריכים להבין שיש קשר בין סוג של מוסיקה ושל ריקוד מסויים ופשוט איך ליישם את הריקוד הזה בהתאם עם סוג המוסיקה שהוא למד. אז בפעילות החינוכית הזאת יש ישני שלבים, והזמן לכל שלב מחולק באופן שיתאים לכל חלק. המטרה שתלמידים ירחיבו את הידע שלהם בסוגי המוסיקה השונים ( כפי שאמרתי קודם), ושיתאימו בין כל סוג של מוסיקה והריקוד השייך לו ( הקשר בינהם). ובסופו של דבר תלמידים ידעו שמוסיקה לא רק סתם לשמוע וזהו זה, אלא ירגישו את הערך של המוסיקה.
    תודה

  • איה לפני 1876 ימים

    אני מסכימה איתך יפית ב 100% כי ללמוד סוגי מוסיקה שונים ולא דומים מרחיב את הידע בצורה שונה. וזה מה שצריכים בדיוק בכדי לעשות את המשימה בהצלחה
    תודה

  • איה לפני 1876 ימים

    שלום מיטל
    כפי שאמרת פעילות כזאת מעשירה את התלמיד ופותחת בפניו את עולם המוסיקה והריקוד, וזהו בקיצור המטרה גם לפעילות שלנו, שיעריך התלמיד גם את ערך המוסיקה ולא סתם לשמוע את זה כל יום וזה נגמר. אני רוצה רק לגיד גם שאני אומרת לא רק לשמוע מוסיקה כל יום וזהו זה אני לא שוללת שלפעמים רוצים אנחנו לשמוע מוסיקה בכדי להרגע בכדי לנוח שזה עושה לנו כיף אבל מצד שני למה שלא נדע יותר ויותר על מוסיקה.
    תודה