TEC Environments
English עברית Arabic

פורטפוליו אישי - אביתר אלוק

  • ציבורי
מאת אביתר אלוק לפני 552 ימים

בדף זה אפרט על המשימות שעשיתי ואקשר אותן בלינקים.

שבוע 2: 8.11

מ1 - כתבתי 4 מילים על עצמי בדיוני הקבוצה

מ2 - כתבתי תגובות בדיוני הקבוצה + קישור לעוד תגובות

מ3 - העלתי תקציר של מקור בנושא הקבוצה בדפי הקבוצה וקישרתי למאמר

שבוע 3: 15.11 

מ1 - השתתפתי במפגש מקוון (אני עצבתי את מפת המושגים בקבוצה - הוכחה לכך בפירוט המשימה הבאה)

בנוסף העלתי צילום מסך שלי כמנחה בבלאקבורד

מ2 - קישור למפת מושגים שיצרנו במפגש

שבוע 4 - 34.11

מ1 - השתתפתי במפגש פנים מול פנים בגוגל והכרתי לראשונה את חברי הקבוצה במציאות (לינק לתמונת המפגש)

מ2 - הוספנו שאלת חקר למצגת השיתופית

מ3 - אביבה העלתה את רשימת שאלות החקר לדפי הקבוצה

שבועות 5+6: 29.11 עד 12.12

מ1 - הוספתי פרטים לטבלת הקשר הקבוצתית

מ2 - סימנתי את ביצוע המשימות בטבלת המערב הקבוצתית

מ3 - יצרתי פורטפוליו אישי עם קישורים לתוצרים האישיים והקבוצתיים

מ4 - טלי העלתה את תוצאות הראיונות: טלי מראיינת את אביתר, אביתר מראיין את טלי

שבוע 7: 13.12

מ1 - כתיבת סיכום התשובות לשאלת החקר האישית

שבוע 8: 20.12

מ1 - כתבתי סיכום אינגרטיבי לשאלת החקר האישית (אינגרציה עם מקורות מידע)

שבוע 9: 27.12-2.1

דף סיכום קבוצתי של הנושא

שבועות 10-11

 מ1 - הכנו פעילות בנושא הקבוצה

מ2 - שילבנו קישור לפעילות בדף הסיכום הקבוצתי

מ3 - קישור לדף קבוצתי, סיכום אינטגרטיבי ופעילות במצגת השיתופית

מ4 - עיינתי ברשימת המחוללים

שבוע 12

מ-1 למדתי את נושא הקבוצה "משחקים מרובים משתתפים", השתתפתי בפעילות וכתבתי משוב

 

בהתחלה הכל היה נראה מאוד מורכב, איך אני יוצר קשר עם סטודנטים אחרים ממכללות אחרות? איך אני מבצע איתם פעילויות משותפות? כל המחשבות האלה חלפו בראשי.

כשאולז'ן הציגה לראשונה את האתר בו יתקיימו הפעילויות (Tec4MED) הוא היה נראה מאוד מורכב, מסורבל ולא ידידותי. 

הייתה תחושה של תסכול בכיתה שאנחנו לא מבינים את האתר ולא יודעים כיצד לבצע פעילויות.

כשנכנסתי לאתר לראשונה לבצע פעילות הייתי קצת בהלם, לא התמצאי שם והרגשתי מתוסכל.

לאחר שיטוט ארוך באתר הדברים החלו להתבהר. פתאום הבנתי איפה נמצא כל דבר ואיך אני מקשר כל פעילות שעשיתי לפורטפוליו אישי שלי. מוכרח להודות שמאוד הכעיס אותי בהתחלה לקשר כל פעילות שאני עושה בדף, אך לאחר שהבנתי את זה, זה היה נראה לי מאוד הגיוני ואפילו תורם מאוד. זה עשה לי סדר בדברים, ככה הבנתי טוב יותר מה אני צריך לעשות בכל שבוע ומתי.

אולז'ן הקפידה להעלות מדי שבוע מסמך מסודר שמפרט מה עלינו לעשות מדי שבוע בפעילו הבין מכללתית.

מדי שבוע הפעילויות הפכו להיות ברורות יותר ומהנות. כל אחד תרם את תפקידו לקבוצה, במיוחד לאחר המפגש שהיה לנו בגוגל תל אביב. נפגשנו עם חבריי הקבוצה פנים מול פנים, פתחנו קבוצת וואצאפ משותפת והתחלנו לעבוד ביחד בצורה יעילה יותר. 

השתדלנו לעשות חלוקה שווה בין המטלות של חבריי הצוות, היו פעמים שהיה קשה יותר לרתום את שאר חבריי הקבוצה מהמכללות האחרות לפעילות, במיוחד לקראת סיום המטלות.

הפעילות המהנה ביותר הייתה כמובן הפעילות המסכמת בה נדרשנו להכין פעילות אינראקטיבית בנושא הקבוצה - הוראה 1:1.